Използвайте сайтове за купони, за да увеличите стойността на количката и да извършвате продажби от по-висока категория (ъпсел)

Използвайте сайтове за купони, за да увеличите стойността на количката и да извършвате продажби от по-висока категория (ъпсел)


Уебсайтовете с купони имат потенциал, който се използва много малко и може драстично да увеличи стойността на пазарската количка в електронния магазин. В рамките на партньорската мрежа на Dognet работим основно с публикуващи съдържание рекламодатели, но значителен процент от реализациите са и т.нар. сайтове с купони. Как да работим с тях, за да го направим ефективно и за двете страни?

Случаят с електронния магазин Kytary.cz

Публикувах статия в Ecommerce Bridge, където анализирам лошо настроена кампания на Kytary.cz. За съжаление генерира само разходи, именно поради лошо настроено сътрудничество със сайтове за купони. Правилно настроената партньорска кампания рядко има „плоска“ комисионна, т.е. еднакви условия за всички видове публикуващи рекламодатели.

Партньорската кампания трябва да вземе предвид приноса на публикуващите рекламодатели към реализацията. Следователно „плоското“ възнаграждение е нереалистично и много рядко ще се окаже правилното решение.

Момент за увеличаване на стойността на количката

Добавената стойност на сайта с купони е, че сайтът може да се насочи към клиента точно в момента, когато е сигурен, че в количката ще се случи нещо. Когато е в процеса на поръчка, той вижда полето „код за отстъпка“, а след това се опитва да намери купон чрез търсачката. Това е точно идеалният момент да покаже как може да се насочи към отстъпка срещу по-скъпа покупка.

Източник: Ecommerce Bridge

 

ДА ВЗЕМЕМ РЕАЛЕН ПРИМЕР:

  1. Клиентът купува и в края на покупката вижда поле „купон“.
  2. Той въвежда „coupon eshop.cz“ в Google, вижда резултатите и щраква върху първия уебсайт за купон, на който попада.
  3. Получава се независим източник на купони.
  4. Количката е на стойност 30 €, но средната поръчка в електронния магазин е 50 €.
  5. Правилно настроената партньорска кампания ще покаже купон „5 € купон за покупки над 70 €” на уебсайта на купона.
  6. Едно щракване върху купона, потребителят го получава и просто добавя нещата в кошницата, за да получи отстъпка от 5 €.

Електронният магазин е спечелил по-скъпа поръчка, а уебсайтът с купони реално е създал добавена стойност. Разбира се, необходимо е разходите да се преизчислят реалистично и да се вземат предвид стратегическите цели на електронния магазин.

 

Видове купони за „зареждане“ на количката

  • Купон „XXX“ за безплатна доставка при покупки над XXX €
  • Купон „XXX“ за асортимента на марка YYY
  • Купон „XXX“ за подарък при покупки над XXX €
  • Купон „XXX“ за 3 години гаранция на марката YYY
  • Купон „XXX“ за отстъпка при покупки над XXX €
  • Купон „XXX“ за MAXI отстъпката за покупки над XXXX €
  • Купон „XXX“ за застраховка при кражба за марката YYY

Винаги трябва да мислите какво знаете за това какво още да предложите в електронния магазин в допълнение към това, от което имате нужда и особено да го преизчислите и симулирате.

Имаме обучени партньорски мениджъри и мениджъри на връзки в мрежата, които с удоволствие ще консултират нашите рекламодатели относно създаването на уебсайтове за купони. Ние сме тук за вас 🙂
Štefan Polgári

V online marketingu sa pohybuje už viac ako 10 rokov. Spoluzaložil affiliate sieť DOGNET a affiliate marketingu sa venuje na profesionálnej úrovni. Spoločne s kolegami sa snažia tento odbor na Slovensku pozdvihnúť a zapojiť čo najviac publisherov.

Още статии, които може да ви заинтересуват

Кои кампании са налични в нашата мрежа?