Получете повече обхват и повече реализации с CSS партньори
Google Shopping е услуга, която позволява на посетителите да виждат конкретни продукти в резултатите от търсенето и освен малка илюстрация, виждат и цените на тези продукти директно в търсачката, за да могат да вземат решения по-бързо и по-ефективно. Много електронни магазини рекламират чрез Google Shopping самостоятелно, но малко от тях използват услугите на външни CSS партньори. CSS е съкращение от Comparison Shopping Service (Услуга за сравнително пазаруване), което е сайт, който сравнява продуктите на отделни електронни магазини според тяхната цена и други параметри. След това посетителите на този сайт се насочват към сайта на рекламодателя. Такива CSS партньори могат да създадат за Вас кампании за пазаруване и да получат за Вас допълнителен източник на трафик.
Защо ми трябва да активирам външен CSS партньор?
Има няколко причини да добавите външен CSS партньор:
- Външен CSS партньор може да осигури по-голяма видимост на Вашите продукти. CSS партньорите персонализират заглавията и описанията на рекламите, така че да не бъде просто дублиране.
- Когато работите с CSS партньори чрез партньорска мрежа, Вие плащате само за реализации, така че можете да сте сигурни, че плащате само за резултати, а не за кликове.
- Така имате по-висок шанс посетителят да кликне върху Вашата реклама или реклама на партньор, вместо върху рекламата на Вашия конкурент.
- Благодарение на допълнителния трафик, можете да получите повече изображения, кликове и следователно повече оборот.
Колко струва работата с външен CSS партньор?
Повечето фирми, които предлагат CSS партньорски услуги, начисляват месечна такса за услугата, но цената се определя от всеки партньор поотделно. Въпреки това, когато работите чрез партньорска мрежа, е необходимо просто да дадете разрешение и нашите партньори ще започнат работа. Вие плащате само за реализация, така че като рекламодател не поемате никакъв риск.
Това сътрудничество не оскъпява ли съществуващата ми кампания в Google Shopping?
Не, Google Shopping не е толкова скъпа, колкото традиционните PPC, тъй като Google не разглежда CSS партньорските реклами като конкурентни предложения. Например, ако потребител търси маратонки, в рекламната услуга А може да се покаже един конкретен модел, предлаган от този електронен магазин, а вторият модел ще се покаже в рекламната услуга Б. CPC, платена от печелившата CSS услуга, също няма да се увеличи в този случай, тъй като на търговеца никога не се начислява цената на собствената му оферта срещу офертата на другия търговец. В резултат на това, партньорите не увеличават Вашата цена на клик – цените могат да увеличат само конкурентните електронни магазини.
Мога ли да активирам няколко CSS партньора?
Да, защото получавате повече намеса и винаги плащате само за реализация!
Ако искате да ангажирате CSS партньори чрез Dognet, изпратете ни имейл на hello@dognet.com и с удоволствие ще Ви посъветваме за следващите стъпки.