Ще бъда толкова честен, колкото се опитвам да бъда в личния и професионалния си живот. Създадохме мрежата като чисто словашка мрежа преди шест години. Имахме намерение да създадем пълноценна партньорска мрежа в Словакия. Научихме много през годините и преминахме от представяне от един човек до екип от десет и повече членове, известен като Dognet.
С течение на времето разбрах, че нашият подход може да бъде приложен и продаден в Чехия, по-късно в Унгария или на Балканите. Защо ли? Защото ние не се представяме за световни шампиони, а слушаме какво очакват както рекламодателите, така и издателите от партньорския канал. Нито едно от тях не е въпрос на случайност за нас.
Честно казано, ние нямаме най-доброто техническо решение на пазара. Там има още по-добри ИТ специалисти. Но това, което определено знам, е, че нашата система може изцяло да покрие това, от което рекламодателят и издателят наистина се нуждаят.
А това е, от което имат нужда по отношение на мрежата както рекламодателят, така и издателят. Това е като във състезанията от F1 – не печели този с най-бързия монопост, а този с най-добрия отбор и пилоти. И честно казано се гордея с отбора. Не с изходния код, а с хората, съставляващи Dognet.