В мрежата защитата и качеството на трафика са на първо място за нас

В мрежата защитата и качеството на трафика са на първо място за нас

В мрежата на Dognet сме създали много чувствителни процеси и алгоритмични роботи за контрол на качеството на трафика. Целият партньорски маркетинг се основава на доверието. Затова в мрежата си ние държим да направим всичко възможно, за да може рекламодателят да разчита на нас и в областта на защитата и качеството на трафика.

Ние правим партньорски маркетинг за електронна търговия, а това със сигурност дава като резултат определен кръг от публикуващи рекламодатели. Ние не работим с тези, които дават приоритет на изскачащ трафик, хазарт или порно. Не се интересуваме от техния тип трафик. Ние имаме интерес към честни публикуващи рекламодатели, които създават съдържание или услуги на справедлива стойност за посетителите.

 

Елементи за защита на мрежата на Dognet

От самото начало мрежата е проектирана да бъде защитена от нежелани публикуващи рекламодатели. Преди публикуващият рекламодател да стигне до кампанията, той трябва да премине през множество контролни точки. Всичко зависи от това как рекламодателят иска да се справи с влизането на публикуващия рекламодател в кампанията.

Контролните точки?

  1. Мрежова регистрация В ход е процес на одобрение, който проверява качеството на публикуващия рекламодател веднага щом влезе. Ако е чуждестранен публикуващ рекламодател, има незавършен уебсайт или съмнителни регистрационни данни, ние винаги искаме допълнителна информация, въз основа на която ще го отхвърлим или ще го известим. Ако не сме доволни от него и дейността му не може да бъде контролирана, веднага ще го отхвърлим.
  2. Достъп до кампания, контролирана от мрежата Ако кампанията е затворена, публикуващият рекламодател трябва да опише как иска да популяризира кампанията. Ако описанието не е достатъчно, ние общуваме, докато не вземем 100% решение относно това дали е подходящ издател за мрежата и кампанията.
  3. Достъп до кампания, контролирана от рекламодателя одобрението може да бъде управлявано от самия рекламодателя и той да решава кого да пуска, а кого не.
  4. Непрекъснато наблюдение контролираме мрежата както ръчно, така и с алгоритмичен робот 365 дни в годината, няколко хиляди пъти на ден. И няма значение дали публикуващите рекламодатели са одобрени от рекламодателя, мрежата или кампанията е отворена.

Проактивен и безкомпромисен контрол

Както е известно в средите на публикуващите рекламодатели, ние като цяло сме безкомпромисни в контрола и докладването на трафика, който доставяме на рекламодателите. Ако нещо не работи, обикновено се свързваме с публикуващия рекламодател, преди рекламодателят да забележи нещо. И това е справедливо, защото дори и тук рекламодателят трябва да може да разчита в голяма степен на мрежата. Това е алиби, когато някоя мрежа каже: „От рекламодателя зависи кого ще пуска в кампанията. Ние сме просто техническо решение.“

Публикуващите рекламодатели често ни пишат: „Защо решавате тези въпроси, при положение че рекламодателят не отговаря? В друга мрежа те не се обръщат към него, докато рекламодателят не отговори…“ Просто и ясно: ние не чакаме рекламодателят да забележи нещо, защото не е честно. 

 

Предоставянето само на техническо решение не е в наш стил. Ние предлагаме партньорска кампания като услуга и добавена стойност. И затова трябва да застанем зад това, което доставяме на рекламодателите.

Роботът с алгоритъма Qtracker замества десетки хора

През 2019 г. пуснахме новост, алгоритъмната система Qtracker, която наблюдава мрежовите аномалии, които в големи кампании е невъзможно да се обхващат в ръчен режим. Алгоритъмът непрекъснато проверява дали „не става нещо“, което трябва да се проучи. Той обслужва десетки сценарии, които разкриват необичайно поведение и мрежова активност.

Какво например?

  • Ако някой започне да получава твърде много краквания това може да е знак за трафик с лошо качество, например от пренасочващи, но може и да е изскачащ трафик. Това е абсолютно табу в мрежата и когато се използва, публикуващият рекламодател незабавно се изключва от мрежата без право на комисионни. Можем да го идентифицираме и разрешим за часове, а не за седмици, тоест „докато някой не забележи“.
  • Ако някой започне да получава твърде много реализации или обратно Ако някой разгърне кампания и започне да има аномални реализации, ние проверяваме разгръщането на кампанията. Дали всичко е наред, дали е правилно и полезно за рекламодателя. По същия начин, ако реализациите паднат, се занимаваме с причината за това. Работим, за да оправим повредата в полза на рекламодателя.
  • Ако на някого му липсва ясен източник на трафик – ако в реализациите липсва „референт“, тогава гледаме URL адреса, от който лицето е щракнало. Държим на това да знаем откъде идва трафикът и ако тази информация липсва, Qtracker я докладва и партньорските мениджъри решават въпроса. Липсващият референт често е знак, че публикуващият рекламодател се опитва да скрие нещо. И това не се толерира в мрежата, защото играем отворена игра както с публикуващите рекламодатели, така и с рекламодателите.
  • Ако някой изпрати имейл повечето кампании изискват изпращане на имейли за одобрение. Ако забележим разпространение по имейл, можем да проверим дали е наред. Ако това е нарушение на правилата, незабавно ще се изправим срещу публикуващия рекламодател.

За да се управлява това количество данни, би трябвало да се наемат няколко десетки хора. Qtracker прави това надеждно денонощно, без почивни дни, 365 дни в годината. И ако намери нещо, се намесва партньорският мениджър.

 

Štefan Polgári

V online marketingu sa pohybuje už viac ako 10 rokov. Spoluzaložil affiliate sieť DOGNET a affiliate marketingu sa venuje na profesionálnej úrovni. Spoločne s kolegami sa snažia tento odbor na Slovensku pozdvihnúť a zapojiť čo najviac publisherov.

Още статии, които може да ви заинтересуват

Кои кампании са налични в нашата мрежа?