Какво е партньорски маркетинг и как можете да започнете да печелите пари с него?

Какво е партньорски маркетинг и как можете да започнете да печелите пари с него?


Партньорският маркетинг е нетрадиционна маркетингова тактика, която може да генерира онлайн приходи за вас. Представете си, че сменяте работата: създавате уебсайт, добавяте реклама към него и печелите пари по всяко време и навсякъде – дори когато спите? Звучи добре, нали? Можете да успеете, ако станете партньорски рекламодател и започнете да използвате партньорски маркетинг. В тази статия можете да разберете какво е партньорски маркетинг и как можете да започнете да печелите пари с него.

Какво е партньорски маркетинг?

Партньорският маркетинг е процесът, чрез който партньорски рекламодател (създаващ онлайн съдържание) печели комисионна за организиране продажбата на продукти на друго лице или дружество (партньорски рекламодател). Само когато правите продажба, Вие получавате заплащане и то при всяка продажба, точно като комисионен търговски представител.


Рекламодателят просто намира продукта, който му харесва, след това популяризира този продукт и получава дял от печалбата за всяка осъществена от него продажба. Продажбите се проследяват чрез специални връзки за получаване на комисионни от уебсайта на издателя към електронния магазин на рекламодателя. Ако имате уебсайт или сайт за социални мрежи и искате да започнете да печелите пари от него, партньорският маркетинг е чудесна възможност за вас.

Партньорският маркетинг е рекламен модел, при който едно дружество компенсира партньорите за бизнес, създаден въз основа на маркетинговата тактика на маркетинговия партньор.


Основни концепции за партньорски маркетинг

  • Рекламодател – фирма/дружество, което иска да увеличи продажбите. Това може да бъде електронен магазин, предлагане на кредитиране или други услуги в Интернет (напр. 4home.sk). 
  • Кампания Рекламодателят има собствена партньорска фирма, в която има информация за рекламодателя, размера на комисионната, както и други условия за популяризиране на кампанията (напр. кампанията 4home.sk). 
  • Публикуващ рекламодател лице или фирма, която иска да печели пари в Интернет чрез популяризиране на други фирми/услуги. Това може да бъде блогър, собственик на уебсайт или влиятелен човек, който има свой собствен сайт в социалните мрежи. 
  • Партньорски линк (партньорска връзка) – Уникалният URL адрес, който ще получи рекламодателят в кампанията. Като използва тази връзка, публикуващият рекламодател привлича трафик към уебсайта на рекламодателя, подал рекламата, и печели комисионни. Това е уникален „адрес“, чрез който, когато посетител щракне в електронния магазин, дори Dognet знае, че посетителят идва от конкретен рекламодател и че може да му кредитира комисионна. 
  • Партньорска мрежа – Партньорската мрежа обединява няколко различни кампании в една система. Това е такава връзка между партньорския рекламодател и рекламодателя, подал рекламата. Ние, Dognet, сме партньорска мрежа. При нас ще намерите стотици различни кампании.
  • Бисквитки Бисквитките са данни, които идентифицират посетителя на уебсайта и рекламодателя, който ги е довел там. Това е временен файл, който се съхранява в браузъра на посетителя. Така можем да предоставим комисионна на рекламодателя. Бисквитките също така гарантират, че рекламодателят получава комисионна дори ако посетителят се върне на уебсайта след няколко дни.


    Как работи партньорският маркетинг?

    Партньорският маркетинг популяризира продуктите на други хора в замяна на малка комисионна за всяка продажба. Този принцип на комисионна е работил стотици години и просто е прехвърлен в онлайн среда. Поради факта, че рекламодателят получава награда само за направената покупка, това е ситуация, в която всеки печели. Електронният магазин плаща само за рекламата, която му е донесла печалба, рекламодателят получава възнаграждение. 

    Трябва ли да се купува веднага? Как електронният магазин разбира, че лицето сте довели именно вие? Бисквитките са отговорът и на двата въпроса. Когато, благодарение на бисквитките, които се съхраняват по подразбиране за 30 дни, доведете посетител в магазина, електронният магазин има възможност да определи, че именно вие сте довели посетителя чрез вашата връзка за получаване на комисионни. Посетителят на сайта не е длъжен да купува веднага. Първия път е необходимо само да щракнете върху вашата връзка за получаване на комисионни, а ако се върнете в електронния магазин след това, дори и след седмица, ще получите награда – комисионна.

    По подразбиране бисквитките се съхраняват за 30 дни. Това време може да бъде по-дълго или по-кратко – в зависимост от конкретната кампания. Например кампанията Bistro продължава само 1 ден. Обикновено обаче е 30 дни.

     

    Простият принцип на партньорския маркетинг

    1. Рекламодател (собственик на уебсайт/сайт за социална мрежа) се регистрира в партньорската мрежа (регистрацията, както и използването на мрежата Dognet са безплатни). 
    2. Избира от администрацията рекламни елементи, които съдържат неговия идентификатор (идентификаторите се добавят автоматично). 
    3. Поставя рекламни елементи за вашия сайт по ваша преценка (банери, линкове, продукти,…). 
    4. Може също така да генерира алтернативни източници на доходи под формата на бюлетини и други подобни.
    5. След като потребителят щракне от банер или друг елемент, който го прехвърля на уебсайта на рекламодателя (например електронен магазин) и предприеме някакво действие (напр. закупи стоки), въз основа на това от коя връзка е дошъл клиентът, се записва и прехвърля комисионна на публикуващия рекламодател.


      4 страни, участващи в партньорския маркетинг

      Успехът на партньорския маркетинг зависи от отношенията между четирите участващи страни.

      1. Партньорски рекламодател
      2. Партньорски публикуващ рекламодател
      3. Потребител
      4. Партньорска мрежа


      1. Партньорски рекламодател (напр. електронен магазин)

      Продавач, електронен магазин, създател на продукти. Продуктът може да бъде физически обект, напр. домакински стоки или услуга, напр. стартиране на бизнес онлайн. Рекламодателят стартира партньорска кампания за своя продукт. Повечето електронни магазини правят това чрез партньорска мрежа, но могат да имат и собствено решение.

      Примери за партньорски кампании от мрежата на Dognet

      Примери за партньорски кампании от мрежата на Dognet

      2. Партньорски публикуващ рекламодател (напр. блог)

      Публикуващият рекламодател влиза в играта, когато електронният магазин е задействал мрежова кампания. Именно там той намира връзки за получаване на комисионни, които използва за популяризиране на продукта на рекламодателя и чрез които мрежата може да проследи, че той е посредничил при покупката в електронния магазин на рекламодателя. 

      Партньорският публикуващ рекламодател популяризира продукт на своя уебсайт или социални медии, за да убеди потребителите, че продуктът е добър за тях и да ги убеди да купят продукта.


      3. Потребител

      Много важна част от целия маркетинг е потребителят, който купува от електронния магазин на рекламодателя и когото публикуващият рекламодател е убедил да купи. Без потребителите това не би било възможно. Независимо дали потребителите го знаят или не, те (и техните покупки) са движещата сила зад партньорския маркетинг. 

      Когато потребителите купуват продукт, продавачът (рекламодателят) и публикуващият рекламодател си поделят печалбите. Потребителят не заплаща по-висока цена за продукта, тъй като цената на партньорската мрежа вече е включена в цената на дребно.


      4. Партньорска мрежа (Dognet)

      Самата партньорска мрежа е също толкова важна част от това уравнение. Въпреки че някои огромни електронни магазини имат собствена партньорска система, за повечето електронни магазини партньорската мрежа е идеалното решение. Партньорската мрежа е връзката между рекламодателя и публикуващия рекламодател. За публикуващите рекламодатели мрежата е база данни от кампании, които могат да използват на своите уебсайтове. И обратното – за електронните магазини мрежата е база данни от публикуващи рекламодатели, които ще популяризират своите продукти. Dognet.sk е една от словашките партньорски мрежи.


      Предимства и недостатъци на партньорския маркетинг за публикуващите рекламодатели

      Най-важните характеристики на партньорския маркетинг са търпение, стремеж към научаване на нови неща и постоянна работа. Ако някои казват, че това са лесни пари, не вярвайте. Първият етап е доста труден отнема много време, преди да получите първата си комисионна. Струва си обаче да се потрудиш и да издържиш. По-късно това може да стане ваш страничен или дори основен доход. 

      Най-голямото предимство на партньорския маркетинг е, че той не изисква почти никакви разходи в началото. Ако искате да пишете, можете да го направите в безплатни сайтове за блогове, да създадете безплатно профил в социалните мрежи или да похарчите няколко евро и да създадете уебсайт на свой собствен домейн (препоръчително!). Работата по вашия проект често е гъвкава, така че можете да работите винаги и толкова дълго, колкото искате. Това не ви ограничава в основната ви работа. 

      Други предимства са, че тук не работите за създаване на продукт, а само за да го продадете. Освен това в Интернет има милиарди хора, така че всеки уебсайт или профил в социалните мрежи може да намери своя собствена аудитория.

      Основният недостатък е, че постигането на резултати отнема време. Като публикуващ рекламодател ви се плаща само ако посредничите при покупката. За тази цел имате нужда от аудитория, състояща се от хора, така че отнема известно време, докато я изградите. Следователно е възможно няколко месеца да работите без заплащане. Въпреки това, вашите усилия със сигурност ще се изплатят.

       

      Как да започнете да печелите пари чрез партньорски маркетинг?

      Да започнете с партньорския маркетинг е лесно и всеки може да го направи. Ако сте достатъчно добър, вашият проект може да се превърне в работа на пълен работен ден.

      Стъпка 1: Създайте уебсайт или социална мрежа

      Ако искате да печелите пари чрез партньорски маркетинг, имате нужда от онлайн пространство, където да можете да популяризирате продуктите на рекламодателите. Изберете тема, която ви интересува и с която се занимавате. Проверете офертата на кампании за партньорска мрежа. Ако има достатъчно продукти за популяризиране по вашата тема, създайте уебсайт или профил в социалните мрежи с тази тема и добавяйте редовно съдържание, за да спечелите аудитория.

      Стъпка 2: Регистрирайте се в партньорска мрежа

      За да получите достъп до кампаниите си, трябва да се регистрирате в партньорска мрежа. В Словакия има няколко партньорски мрежи, но, разбира се, можете да използвате и чуждестранни партньорски програми.

      Опитайте например:

      • Dognet.bg
      • Affial.com
      • eHub.com

      Регистрация на партньорска мрежа Dognet

      За да се регистрирате в партньорската мрежа на Dognet, просто попълнете формуляра, който ще намерите на началната страница на Dognet.bg. Регистрацията е бърза и безплатна.

      Можете да се регистрирате в мрежата, дори ако нямате сделка – просто изберете опцията за формуляр за физически лица. Когато се регистрирате, от вас се изисква да въведете един уебсайт (или Facebook страница, YouTube канал или профил в Instagram), където искате да използвате партньорската кампания. Ако нямате уебсайт или сте все още в процес на създаване на такъв, не се притеснявайте. Просто го напишете и дори така вашата регистрация ще бъде одобрена.

      Стъпка 3: Използвайте комисионни връзки и печелете пари

      Вече имате достъп до връзки към партньорски комисионни. Просто влезте в администрацията на Dognet https://login.dognet.sk/affiliates/panel.php  

      Използвайте ги и публикувайте редовно съдържание, включително партньорска връзка. Можете да добавите връзки към вашите статии, например публикации във Facebook, истории в Instagram или информационната кутия за видеоклипове в YouTube. Не забравяйте да проверявате и актуализирате връзките си редовно – кампанията ви може да бъде изключена – без нужда не използвайте повредени партньорски връзки и ги заменете с нова кампания.


      Кога публикуващият рекламодател получава комисионна?

      1. За посредничество при продажби

      Най-често публикуващият рекламодател получава възнаграждение за организиране на продажби в електронния магазин. Ако някой щракне върху връзката за получаване на комисионни и направи покупка, публикуващият рекламодател получава % от стойността на покупката. Комисионната може да бъде и фиксирана сума, например ако потребителят използва услугата на рекламодател. Възнаграждението е различно в различните кампании.

      1. За завършване на акцията

      Друг начин за възнаграждение е чрез конвертиране на потенциални клиенти. Публикуващият рекламодател трябва да убеди потребителя да посети уебсайта на търговеца и да извърши необходимото действие – независимо дали е попълване на формуляр за контакт, регистриране за пробна версия на продукт, абониране за бюлетин и т.н.



      Най-често срещаните видове партньорски публикуващи рекламодатели

      1. Влиятели

      Влиятел е лице, което разполага със съответните въззможности да влияе върху решенията за покупка на голяма част от населението. Това влияние може да се използва и за партньорски маркетинг. Маркетинговите кампании за влияние са особено популярни в Instagram, където марките се свързват с влиятели, които се възприемат като експерти или авторитети в своите специфични области. 

      2. Блогъри, сайтове за рецензии и собственици на списания

      Благодарение на възможността да пишат естествени и добри статии по оптимизация за търсачки блогърите се отличават в резултатите от обикновеното търсене и това е тяхната сила. Например, даден блогър тества продукт или услуга и след това пише изчерпателен преглед, който популяризира продуктите по обвързващ начин и ви помага да постигнете реализации. 

      3. Микросайтове, насочени към конкретна кампания

      Микросайтовете се различават по това, че предлагат по-целенасочено и подходящо съдържание за конкретна аудитория, което води до увеличени реализации чрез тяхната проста и директна покана за действие с комисионна връзка.

      4. Бюлетин

      Маркетингът по имейл все още е жизнеспособен източник на приходи от партньорски маркетинг. Изпращайте имейл бюлетини на вашата аудитория, които включват връзки към вашите продукти, като печелите комисионна, след като потребителят купи продукта.

      5. Големи медийни уебсайтове

      Този сайт е проектиран да генерира постоянно огромно количество посещения и е насечен към изграждане на аудитория от стотици хиляди хора. Тези уебсайтове популяризират продукти сред широка аудитория чрез банери и контекстуални партньорски връзки.

      6. Продуктови каталози

      Популярна форма са и уебсайтове, които групират продукти от една категория, но от различни електронни магазини. Например каталози на мебели, дрехи, детски играчки и други подобни. 

      За да се включите в партньорския маркетинг не е нужно да имате сложен проект или да сте голям влиятел. Трябва ви само един блог, където ще правите следното, например: 

      • ще представяте характеристиките на рекламирания продукт
      • ще показвате различни начини на употреба на рекламирания продукт
      • ще говорите за предимствата и недостатъците на рекламирания продукт
      • ще говорите за вашия опит с продукта
      • със своите съвети ще спомогнете за по-добро използване на продукта
      • ще сравнявате различни рекламирани продукти
      • ще създавате списъци с подобни продукти и услуги

      … и това всичко става с използване на връзки за получаване на комисионни.

       

      Как да използвам връзка за получаване на комисионни в партньорска кампания?

      Кампанията може да има различни форми и окончателната зависи от вас. Най-добрият начин за популяризиране на партньорска кампания чрез уебсайт е да препоръчате продукт/категория на рекламодателя. Намерете проблем, който посетителите решават, и предложете изход под формата на продукт с връзка за получаване на комисионни. Много е вероятно вашите читатели да щракнат и да направят покупка.

      1. Можете да го вмъкнете в текста

      Страхотна стратегия е да отворите тема и директно да препоръчате решение. Така че, например, напишете статия за това кои възглавници да изберете за домакинството. Изберете няколко от вашите съвети и препоръчайте рекламодателя на читателя. Не само ще предоставите интересно съдържание, но можете и да получите читатели от Google, които търсят вашата тема и са готови да пазаруват. 

      Най-добре работят различни ръководства, прегледи, препоръки, сравнения на продукти или „10 съвета“. Изберете кампаниите си предварително и съответно персонализирайте формата на статията.

      Източник: https://www.nytimes.com/wirecutter/

      Нашите съвети как да използвате партньорски връзки в текста:

      • Избройте продуктите в най-четената си публикация.
      • Създайте продуктова статия.
      • Организирайте състезание за продукта, към който се свързвате чрез партньорска връзка.
      • Сравнителен принос.
      • Когато продуктът има надстройки, създайте текуща публикация.
      • Създайте публикация с алтернативни продукти (напр. Луксозни алтернативи за грим).
      • Напишете публикация защо преминах от X към Y.
      • Създайте страница с връзки (например любимите ми книги).
      • Създайте статия и предложете на хората купон за отстъпка.

      2. Можете да го въведете в бутона CTA

      Призивът за действие (Call To Action) е елемент (например бутон), който приканва посетителите да предприемат желаното от вас действие. Например: Купете тази книга. Или: просто ми пишете.

      Източник: https://www.nytimes.com/wirecutter/


      3. Можете да го поставите в бутона

      От вас зависи каква форма ще бъде бутонът – не е задължително той да е призив за действие, може да е обикновен бутон с наименованието на продукта и електронен магазин. Връзката в бутона трябва да е получаване на комисионна.

      Източник: https://www.nytimes.com/wirecutter/


      4. Можете да го добавите към изображението

      Изображение в мрежата може също да сочи към партньорска връзка. Опитайте се обаче да изберете свързана връзка. Например, от изображението на въдицата, пуснете продукта на въдицата в изображението.

      5. Можете да го добавите към банера

      Редица рекламни банери ще намерите директно в администрацията на партньорската мрежа. Можете да ги добавите към вашия сайт и да ги свържете към партньорска връзка.


      6. Можете да я споделите в социалните мрежи

      Също така споделете продукта с партньорската връзка чрез социалните мрежи. Може да е с връзка, но може и с добавяне на изображение и щракване върху съкращение – например като bit.ly. (Връзките за получаване на комисионни са много дълги). Но внимавайте да не се наредите сред спамърите. В момента е възможно да добавяте партньорски връзки към истории в Instagram. Там не е нужно да ги съкращавате.

      Пример за партньор във Facebooku:



      Забранени практики в партньорския маркетинг

      1. Изкуствено попълване на формуляри или поръчки
      2. Разпространяване на СПАМ или упражняване на други дейности, които биха могли да бъдат възприемани като СПАМ
      3. Тормоз във форуми и коментари
      4. Използване на маркови кампании в PPC реклами
      5. Пренасочване на цели домейни чрез партньорска връзка


      Най-добрите формати на статии за партньорски маркетинг

      Ако сте решили да създадете онлайн списание, има 5 основни форми на статии, които, от гледна точка на партньорския маркетинг, функционират и се продават много добре. Пробвайте ги.


      1. Преглед на продукта/услугата

      Рецензиите за продукти или услуги са сред най-популярните формати. Преди да си купят нещо, хората често търсят отзиви и опит на другите. Много е вероятно те да щракнат на връзката във вашето ревю и да пазаруват. 

      Ако има продукт или услуга, които използвате и за които смятате, че биха били от полза за вашите читатели, опишете своя опит. Споменете всички плюсове и минуси на продукта и така изградете доверие с читателите. Читателите със сигурност ще оценят подробните ревюта, където ще посочите и отрицателните страни на продукта и ще им помогнете действително да вземат решение за покупка. Предимство би било, ако имате свои собствени снимки или видео на продукта.


      2. Сравнение на продукти

      В допълнение към рецензиите на отделни продукти, хората харесват и компаратори. Дори в този случай е много вероятно читателите на вашата статия да купят от вас – тези, които се интересуват да прочетат сравнителна рецензия, обикновено са готови да купят, но не са сигурни кой продукт да изберат. Създаването на статия, която ги насърчава да закупят един от продуктите, ви дава страхотен шанс да спечелите комисионна.

      Сравнението на матраците може да изглежда така:

      Източник: https://www.nytimes.com/wirecutter/

       

      3. Списък с продукти, инструменти или услуги

      Всеки отрасъл има някакъв вид инструменти или услуги. Направете списък и го актуализирайте редовно. Например: Списък на електронни магазини с натурална козметика или Списък с книги за Втората световна война. Когато създавате списъци, следвайте отново анализа на ключовите думи и направете списъци с това, което хората наистина търсят.


      4. Класиране на продукти/услуги

      Хората обичат класациите. Оценете няколко продукта или услуги и класирайте най-добрите.


      5. Упътвания

      Статиите с упътвания винаги са популярни и функционерат добре при популяризирането на партньорски продукт. Такива упътвания са не само полезни, но и ви помагат да подобрите класирането в търсачките. Статиите с упътвания винаги се представят добре в търсачките.

      Например, ако продуктът ви е технически, имате нужда от упътвания, преди да можете да го използвате. Затова можете да напишете упътвания как да го използвате правилно. Или можете да добавите рецепта и да се позовете на използваните съдове. Възможности има много.


      Съвети, които да ви помогнат да станете успешен партньор по маркетинг

      Успехът на вашия проект зависи от избора на правилната стратегия. Ето няколко съвета, които да ви помогнат да станете успешен публикуващ рекламодател и да печелите пари.


      1. Станете специалист

      Като станете специалист в една област, вместо да популяризирате голям брой продукти, вие ще можете да популяризирате конкретни продукти и да можете да насочите аудиторията, която ще се интересува от продуктите и която най-вероятно ще купи продукта.


      2. Надграждайте въз основа на личния опит

      Ако можете, популяризирайте продукти, на които имате доверие и можете да донесете на хората лично преживяване. Това ще се почувства от вашите публикации – те ще бъдат по-правдоподобни и читателите ще имат по-голямо желание да щракнат на електронния магазин на рекламодателя. Точно личният подход е силата на малките блогъри и тази сила се справя чудесно.

      Изграждането на доверие с вашата аудитория е от първостепенно значение в партньорския маркетинг и най-бързият начин да загубите доверие е да препоръчате продукти, които не сте използвали или които не са подходящи за вашата аудитория.


      3. Използвайте няколко кампании

      В съдържанието си включете връзки към множество продукти или услуги. Това ще увеличи вероятността хората да щракнат върху някой от тях. Изберете няколко кампании във вашия район и популяризирайте широка гама продукти.


      4. Тествайте постоянно

      Опитайте различни формати, различни заглавия, различни форми на CTA. Тествайте нещата постоянно и търсете какво ще работи най-добре за вас. Сравнете резултатите и използвайте тези данни, за да прецизирате стратегията си.


      5. Съсредоточете се върху оптимизация за търсачки

      Оптимизацията за търсачки все още е важна и ако се получи добре, ще получите безплатен трафик от търсачката. Статии, които разглеждат проблем и предоставят отговор на продукта, са чудесен формат за филиал. От търсачката получавате подходяща посещаемост на вашия сайт от потребители, които се интересуват от съдържанието на вашата статия и ако решите проблема им, най-вероятно ще спечелите комисионна.


      Имате ли електронен магазин? Опитайте партньорския маркетинг като един от начините за онлайн реклама и станете рекламодател

      Партньорският маркетинг предлага на електронните магазини възможност да увеличат продажбите си. Това е интересна форма на реклама, тъй като рекламодателят (електронният магазин) плаща на партньорската мрежа за реклама само след продажбата. Следователно той не плаща „само“ за кликове, както е при другите рекламни системи. При партньорския маркетинг възвръщаемостта на инвестициите е много висока.

      Управлението на партньорския маркетинг отнема време и софтуер

      Ако желаете партньор за вашия електронен магазин, можете да създадете своя собствена партньорска програма или да закупите т.нар. готово решение. Най-лесният начин е да се включите като рекламодател в партньорска мрежа, която вече има готово техническо решение. Освен това ви се предоставя информация, техническа поддръжка и ви освобождава от комуникация с публикуващи рекламодатели.

      Предимствата на партньорския маркетинг за електронните магазини

      Основното предимство е, че рекламодателят плаща само за действителните продажби, извършени чрез партньора, вие плащате само за качествен трафик, а не за реклами в сайтове, които реално не носят печалба. Някои партньорски мрежи изискват фиксирана месечна такса, ние в партньорската мрежа на Dognet начисляваме такса само от посреднически продажби. Вие ще одобрите комисионната само ако покупката върви гладко и клиентът не ви върне стоката.

      Всичко е много измеримо, така че можете да сте сигурни, че плащате само за реални резултати. Благодарение на добрите публикуващи рекламодатели, към вашия уебсайт ще дойде нов трафик. Тъй като публикуващите рекламодатели често се занимават с много добро съдържание за оптимизация за търсачки, трафикът, който ви изпращат, често пъти е точно нацелен и вероятно ще ви изпрати нов клиент.

       

      Недостатъкът е, че ако вашият електронен магазин е много малък или има недостатъци в дизайна, партньорският маркетинг не може да ви гарантира увеличение на продажбите. Решението за покупка в крайна сметка зависи от посетителя на вашия сайт. Затова е добре да подобрите насочения към подобрение впечатлението на потребителите от интерфейса дизайн (т.нар. UX дизайн) и да работите върху цялостния маркетинг на вашата марка.

      В допълнение към продажбите, партньорският маркетинг също може да повиши доверието към вашата марка. Публикуващите рекламодатели са различни списания, блогове и влиятели, които ще започнат да създават положително съдържание за вашата марка (защото искат да посредничат в продажбите). Това ще повиши информираността за вашата марка и ще достигне до по-голяма аудитория.

      Подходящ ли е партньорският маркетинг за вашия електронен магазин?

      Върху успешното стартиране на партньорската програма на вашия електронен магазин влияят няколко фактора. Преди да започнете партньорска програма, трябва да си зададете няколко въпроса:

      • Можете ли да управлявате програмата сами или ще има нужда да се свържете с партньорската мрежа?
      • Имате ли мрежа от блогъри, с които можете да се свържете или ще използвате базата данни на партньорската мрежа?
      • Имате ли стратегия за комисионните, която да отговаря на вашия бюджет?
      • Имате ли готови документи (PR статии, банери)?
      • Каква е вашата аудитория, може ли онлайн съдържанието да се обърне към нея?

      Специалистите на партньорите на Dognet ще се радват да ви помогнат да си отговорите на тези въпроси. Попълнете формуляра за участие на рекламодателя и ние ще се свържем с вас.

      Всеки електронен магазин попада в състояние, при което харченето повече за плащане на щракване (PPC), наддаване в реално време (RTB) или щракането във Facebook вече не си струва. Това е подходящият момент да посегнете към партньорски маркетинг, който отваря нови възможности. След като се присъедините към партньорската мрежа, вие ще получите достъп до хиляди нови медии, които иначе не бихте могли да достигнете, съответно до тях се стига много трудно.


      Колко плаща електронният магазин за партньора на месец?

      Трябва да сте наясно, че месечната сума, която плащате за вашата партньорска кампания, също може да варира. Влияе се от броя на публикуващите рекламодатели, участващи в програмата, пазарното поведение на хората през сезона, а следователно и на крайния брой на посредническите продажби. През коледния сезон електронните магазини обикновено имат по-високи продажби, така че е логично броят на преноса на данни чрез посредници също да се увеличи, така че ще плащате повече, отколкото например през лятото, когато електронните магазини намаляват.


      Опитайте партньорски маркетинг в Dognet

      Чрез партньорски кампании увеличихме оборота на нашите 831 рекламодатели с до 30%. Към днешна дата сме осигурили 3 066 981 реализации с общ оборот над € 196 204 211. Чрез мрежата ще достигнете до хиляди списания, блогове, каталози и влиятели. И всичко това на база комисионна, без да плащате за щраквания или изображения.


      Заключение

      Партньорският маркетинг е чудесен начин да си осигурите приходи от съдържанието и да изградите онлайн приходи.

      С промяната на времената партньорският маркетинг се развива. Някога уебсайтовете и бюлетините бяха основният начин за споделяне на партньорски връзки. Днес социалните мрежи набират популярност и статиите все още заемат мястото си.

       

      Какъвто и метод да изберете, уверете се, че продуктите, които споделяте, са подходящи за вашата аудитория и избягвайте всякакви съмнителни практики. Партньорският маркетинг е чудесен начин за увеличаване на продажбите в електронния магазин. Той осигурява висока възвръщаемост на инвестициите за рекламодателите. Не плаща за ненужни кликвания, а само за направени продажби.

      Štefan Polgári

      V online marketingu sa pohybuje už viac ako 10 rokov. Spoluzaložil affiliate sieť DOGNET a affiliate marketingu sa venuje na profesionálnej úrovni. Spoločne s kolegami sa snažia tento odbor na Slovensku pozdvihnúť a zapojiť čo najviac publisherov.

      Още статии, които може да ви заинтересуват

      Кои кампании са налични в нашата мрежа?