Начини за използване на партньорски маркетинг на глобалния и местния пазар

Начини за използване на партньорски маркетинг на глобалния и местния пазар

Искате ли да печелите пари онлайн? Без вярна информация може да бъде трудно. Продължете да четете, за да научите повече за партньорския маркетинг както на световния, така и на местния пазар.

Продажбите са средно 17 милиона долара

Най-популярният и най-известният търговец на дребно за електронна търговия в света очевидно е Amazon. Неговият инвентар съдържа почти 12 милиона продукта във всички сегменти от електроника до козметика. В списъка с продукти ще намерите практически всичко, за което се сетите. Всеки час Amazon генерира средно 17 милиона долара приходи, което означаваше през 2020 г. нетна печалба от 386,06 милиарда долара.

Всъщност почти 45% от пазарния дял на Amazon се дължи на партньорски публикуващи рекламодатели. Със своите над 900 000 членове партньорската програма на Amazon е една от най-големите партньорски програми.

Преди да се потопим в основната дискусия, нека разгледаме нейните силни и слаби страни.

Предимства на партньорската програма на Amazon:

  • Лесно и безплатно участие в програмата – всичко необходимо е само да се регистрирате.
  • Надеждна марка. Клиентите ще знаят къде ще бъдат пренасочени и няма да се поколебаят да щракнат върху връзката.
  • Безкрайна гама от продукти 12 милиона продукта са достъпни за промоция, така че определено няма да имате недостиг на избор на продукти.
  • Можете да изберете да платите чрез директен депозит, чек или карта за подарък на Amazon.
  • Достъп до глобален пазар.

Защо да не разчитате на Amazon:

  • Доход, зависим от категорията – комисионните за някои категории продукти могат да бъдат доста ниски. Ако имате здравен или козметичен блог, можете да кредитирате акаунта си само с 1% за продажбата на продукти за лична хигиена.
  • Кратка продължителност на бисквитката – само 24 часа. Това може да повлияе на процента на реализация.
  • Продуктите не могат да се популяризират по имейл.
  • Силна конкуренция – този отрасъл е твърде голям, а конкуренцията е изумителна, така че трябва да потърсите тесните пътечки, които остават, за да се възползвате максимално от тях.
  • Споразумението за работа на програмата Amazon Associates не е изключено да е трудно за разбиране. Често се актуализира, така че трябва да се следи.

Какво представлява партньорската програма на Amazon?

Партньорската програма на Amazon, наречена Amazon Associates, е една от най-големите партньорски програми.

Както във всяка друга партньорска програма, функционалността се основава на подобен принцип. По този начин партньорският маркетинг е начин за популяризиране на продуктите на фирмата срещу комисионна. С други думи, вие популяризирате продукти или услуги от Amazon и получавате процент от продажбата, ако клиентът направи покупка. С този метод не е нужно да създавате свои собствени продукти или услуги.

 

 

Присъединяването към партньорска програма е най-доброто за хора, които са изградили своята аудитория. Чрез партньорски маркетинг Amazon помага на своите публикуващи рекламодатели да си осигуряват приходи от своите уебсайтове, блогове или социални медии.

Процесът на регистрация в програмата е лесен и безплатен. Преди да можете да се регистрирате за програмата, трябва да имате работещ уебсайт със съдържание и аудитория. След като подадете регистрацията, вие като публикуващ рекламодател ще получите идентификатор на публикуващ рекламодател. Одобрението от публикуващия рекламодател обикновено отнема 1-3 дни. След като се регистрирате за партньорската програма на Amazon, акаунтът на публикуващ рекламодател се одобрява за 180 дни. През това време той трябва да направи поне 1 поръчка, в противен случай акаунтът му ще бъде анулиран. Ето защо трябва да имате стратегия за постигане на продажби. Възможно е да се регистрирате отново за програмата дори и след закриване на акаунта. 

Amazon разшири програмата Amazon Associates специално за инфлуенсъри. Ако притежавате профил в социалните мрежи, ще ви бъде по-удобно с Amazon Influence Program.

Как работи партньорската програма на Amazon?

Издателите на Amazon Associates печелят комисионни, като популяризират продукти по свой избор на своите уебсайтове, като се свързват с продукти, които посетителите носят на amazon.com.

Издателят ще получи комисионна само ако клиентът кликне върху продукта чрез връзката за публикуващи рекламодатели. Размерът на комисионната се изчислява на база всички артикули, които клиентът закупи през следващите 24 часа. Също така отнема много време, за да бъде премахната бисквитката, когато клиент подаде поръчка или посети отново amazon.com чрез връзка на друг публикуващ рекламодател.

Ако клиентът не щракне върху партньорската връзка на публикуващия рекламодател, а посети amazon.com през браузър, публикуващият рекламодател няма да получи никаква комисионна. Ако клиентът се върне към amazon.com чрез affil връзката на публикуващия рекламодател, ще бъде създадена нова бисквитка.

Може да има случай, когато клиент посети amazon.com чрез връзка към публикуващия рекламодател, добави продукти в пазарската количка и напусне amazon.com, без да завърши поръчката. Публикуващият рекламодател получава комисионна, ако клиентът постави артикула в пазарската количка в рамките на 24 часа след щракване върху връзката на публикуващия рекламодател и изпрати поръчката преди изтичането на срока на пазарската количка, което обикновено е след 90 дни.

Комисионната се кредитира по сметката на публикуващия рекламодател само след като клиентът закупи продуктите и не ги върне.

Колко пари заработват партньорските публикуващите рекламодатели на Amazon?

Този въпрос е може би най-интересният за вас. Като публикуващ рекламодател в партньорската програма на Amazon, можете да печелите от $100 до 6-цифрени числа.

Според Glassdor.com, средният доход на партньорски публикуващ рекламодател в Amazon в САЩ е 34 255 долара годишно. Това е доста хубава цифра, но размерът на печалбата несъмнено се влияе от няколко фактора:

  • Какъв трафик може да очаква един уебсайт?
  • Колко посетители щракват върху връзката за партньор (affil)?
  • Колко посетители всъщност ще купят нещо?
  • Каква е сумата на поръчката на клиента?
  • И не на последно място каква е комисионната за продадения продукт?

Проследявайте комисионната на рекламираните продукти

В Amazon комисионната е фиксирана и разделена на базата на отделни продуктови категории. Размерът на комисионните в таблицата може да се променя от време на време, така че трябва да го следите, за да имате винаги актуална информация.

 

Източник: affiliate-program.amazon.com, akt. Януари 2022 г

 

Проследявайте стойността на комисионната на рекламираните продукти. Това е един от ключовите параметри по отношение на печалбите. Така че, дори ако продуктите за здраве и лична хигиена са поставени в горната част на списъка с желани продукти, е необходимо внимателно да се обмисли тяхното популяризиране, тъй като те имат една от най-ниските комисионни.

 

Плащане чрез директен депозит, чек или ваучер за подарък

В партньорската програма на Amazon публикуващият рекламодател получава заплащане приблизително 60 дни след края на месеца, в който е спечелил комисионни за продажби. Така спечелените през януари комисионни ще му бъдат изплатени 2 месеца по-късно, през март.

Amazon предоставя 3 начина за плащане на комисионни, а именно чрез директен депозит в банкова сметка, сертификат за подарък на Amazon или чек. Минималната стойност, която трябва да бъде изплатена чрез директен депозит или карта за подарък, е $10. Ако публикуващият рекламодател избере комисионната да се плати с чек, сумата трябва да достигне $100.

Правила и изисквания

Независимо дали сте нов в Партньорската програма на Amazon или сте член на Партньорската програма от няколко години, трябва да се придържате към политиките и изискванията на Amazon. Той очаква от вас активно да наблюдавате и спазвате програмните политики. Ако установят, че не ги спазвате, те могат да закрият акаунта ви по всяко време.

Преди да започнете да рекламирате, трябва да прочетете техните инструкции, така че да намалите вероятността дейността ви да бъде забрана за неволни нарушения. Ето и някои от правилата:

  • На уебсайта трябва да бъде ясно посочено, че рекламираните продукти са включени в Партньорската програма на Amazon. 
  • Рекламирайте продуктите си автентично – не лъжете и не излизайте с неверни твърдения.
  • Изпращането на трафик от имейл адрес е забранено – продуктите не могат да бъдат включени в бюлетина.
  • При показване цените на продуктите трябва да се показват датата и часът на последната актуализация. В противен случай е забранено да се посочват конкретни цени на продукти, тъй като цените на Amazon могат постоянно да се променят.
  • Не съкращавайте партньорските линии.

Достъп до глобален пазар

Печеленето на пари от продуктите на Amazon и получаването на достъп до глобалния пазар звучи примамливо. Amazon Associates в amazon.com е фирма със седалище в САЩ. Но това не е единствената партньорска програма от Amazon. Всъщност Amazon има партньорски програми в 11 други страни, включително Германия, Обединеното кралство, Канада, Италия, Франция, Япония, Китай, Испания, Индия, Мексико и Бразилия. За да можете да печелите реални пари на световния пазар, трябва да създадете акаунт на всички пазари, т.е. че акаунтът на партньор в САЩ не е автоматично валиден на международния пазар. С други думи, ако рекламирате музикални инструменти на amazon.com и музикант от Испания щракне върху връзката ви и купи китара от amazon.es, вие не получавате комисионна от продажбата.

Какво да направите в този случай? Необходимо е да създадете акаунт не само в американския сайт, но и в останалите 11 международни сайта на Amazon. Въпреки че няма нужда да създавате 12 партньорски връзки за продукти, това е допълнителна работа за вас. Има инструменти, които ви позволяват да използвате само 1 партньорска връзка и да я пренасочите към конкретна страница въз основа на местоположението на посетителя.

Amazon е най-големият играч на световния пазар. Неговият размер и мощност могат да предизвикат всевъзможни нежелани провали поради огромната конкуренция. Количеството информация, което ще трябва да намерите и самостоятелно да следвате проактивно промените в условията, идва като следствие от безличния подход. А когато се чувствате обгрижвани и подкрепяни от партньорска мрежа, това прави живота ви много по-лесен. Така че защо да не използвате услугите на местните партньорски мрежи?

Партньорският маркетинг може да се прави по различен начин от този на Amazon

Въпреки че Amazon е най-големият световен търговец на дребно, електронната търговия в Европа вероятно е само капка в морето за него, особено в Централна и Източна Европа. Без съмнение дори на тези пазари властват големи и силни марки. Доминиращите марки на местния пазар се обхващат от Партньорската мрежа на Dognet.

Партньорската мрежа на Dognet е локална мрежа, която обхваща хиляди публикуващи рекламодатели и стотици участващи електронни магазини (кампании). Ние сме мрежа, която 100% разбира пазарите, на които оперира. От най-дълго време работим в Словакия и Чехия. Постепенно мрежата се разшири и в други съседни страни, като Унгария и Полша, а в момента работим в балканските страни като Румъния, Хърватия, Словения, България и Сърбия.


Платени над 10 милиона комисионни

От началото на 2022 г. досега сме осигурили повече от 3 300 000 реализации на рекламодатели с оборот от 211 милиона евро. Досега сме платили комисионни над 10 милиона евро на публикуващи рекламодатели.

Ние изграждаме мрежата върху основа от обслужване, комуникация, професионализъм и добавена стойност. Това наистина е необходимо както на публикуващия рекламодател, така и на мрежовия рекламодател.

 

Екипът на Dognet

 

Като се регистрирате в партньорската мрежа на Dognet получавате достъп до администрацията, където можете да започнете да създавате партньорски връзки. Ще можете да изберете всяка кампания от всички предлагани пазари.

Качество под един покрив. В Dognet ще намерите добре познати марки, качествени публикуващи рекламодатели, технологични решения, грижи и полезна поддръжка. Ние се грижим за вашия успех. 

Защо да популяризирате кампании на Dognet?

Партньорската мрежа на Dognet обхваща повече от 900 големи кампании от различни сегменти – от мебели и жилища до спортни кампании. Комисионните се договарят предварително индивидуално с всеки рекламодател. За разлика от Amazon, вашето възнаграждение не зависи от категорията, в която се рекламират продуктите. Ако откриете от вашето проучване, че масажните масла в момента са желани и търсени, можете да избирате от няколко кампании, предлагащи този продукт. На всяка кампания съответства различна комисионна, а от вас зависи коя ще изберете.

Продължителността на бисквитките по подразбиране е 30 дни. Ако клиентът завърши успешно поръчката за който и да е продукт от кампанията, към който ще бъде пренасочен чрез вашата връзка, комисионната ще ви бъде кредитирана за дължината на създадената бисквитка. Ако клиентът кликне върху вашата връзка към кампанията, не купи и след една седмица посети кампанията директно през браузъра, направи поръчка, вашата бисквитка все още се създава и ви се кредитира комисионна.

Ние се грижим за индивидуален подход и грижа към нашите клиенти. Имаме страхотен екип за подкрепа, който ще се радва да ви помага със съвети и с удоволствие ще обясни всичко.

 

Марки, които ни се доверяват.

 

Работим проактивно. Процесите в мрежата ние контролираме не само ръчно, но също и автоматично. Ние държим на качеството. Ние непрекъснато измисляме нови подобрения и иновации. Стотици рекламодатели и хиляди публикуващи рекламодатели разчитат на нас и за това.

Разбира се, имаме правила и условия, които трябва да се спазват в мрежата. Ние съобщаваме всички новини и промени на клиентите.

Всичко, което правим, правим за вас 💙

Да започнете в Dognet е много по-лесно, отколкото в Amazon. След регистрация към вас ще осигурим всички необходими материали за обучение. Не е нужно да търсите нищо допълнително. Ще ви покажем къде и какво ще намерите. Най-добрият начин да научите това е да започнете да създавате съдържание за себе си на вашия сайт. От вас зависи колко време и енергия ще вложите в това.

Ние обучаваме пазара. От книжната работилница Dognet можете да си набавяте книги, които ще ви помогнат да създадете качествено съдържание и да разширите хоризонта си в тази област.

Всеки месец предоставяме месечни новини за публикуващи и други рекламодатели, в който ще се осведомите за интересна статистика и информация от мрежата.

На местния пазар средата е по-малко конкурентна, отколкото на световния пазар. Следователно е донякъде по-лесно да станеш успешен публикуващ рекламодател. Ето защо ние сме тук – за да ви помогнем с това.

Комисионни плащаме не само на самостоятелно заети лица, но и на физически лица в размер на над 100 €.

 

Искам да се регистрирам и да започна да печеля пари чрез Dognet

Искам да се регистрирам и да започна да печеля пари чрез Dognet


Подсказки и съвети как да популяризирате кампаниите си

За да ускорите процеса на регистрация е добре да имате вече създаден уебсайт с трафик. Това е и един от факторите, който ще спомогне да видите плода на усилията си в скоро време.

Въпреки това, ако се намирате в началото на създаването, няма проблем да се регистрирате и в този случай. Ще трябва да бъдете малко по-търпеливи, защото ще трябва да вложите енергия, за да се сдобиете с аудитория, която ще се заинтересува от вашето съдържание и продуктите, които популяризирате. Всеки публикуващ рекламодател все някога е започнал и е трябвало да премине през този процес. 🙂

Съсредоточете се върху теми, които ви интересуват. Ще ви бъде по-лесно да създавате съдържание.

Така че основата е да зададете стратегия и да изберете правилната тема. На това се основава и изборът на рекламираната кампания. В Dognet имате широка гама от кампании и техните продукти, върху които да се съсредоточите.

Няколко съвета как можете да разположите партньорски линии

Прегледайте статии, препоръки, съвети, трикове и сравнения на продукти

Тези съвети за статии са най-търсени, когато клиентът е в процес на покупка и избира продукт. Трябва да го подкрепите в избора и да му предоставите цялата необходима и липсваща информация. След това го пренасочвате към кампанията, където завършва покупката си.

Освен партньорски връзки добавете към текста изображения, които интересуват клиента. Можете да сложите върху партньорската връзка бутон с призив за действие (CTA) с текст Към магазина.

Продуктови каталози

С помощта на продуктовата XML емисия, която разгръщате на вашия уебсайт, можете да създадете продуктов каталог.

Банери

Можете да запълните празното място на уебсайта си с подходящ банер. Не претрупвайте сайта с ненужно голям брой банери, тъй като това ще накара клиента да загуби внимание към важната информация и може да напусне сайта ви след няколко секунди. Един от факторите, които намаляват доверието към сайта през погледа на Google. Приемете банера като партньорска добавка.

Социални мрежи

Нямате уебсайт, но се интересувате от партньорски маркетинг? Можете също така да популяризирате кампании за партньорски връзки в социалните мрежи – Facebook, Instagram, Youtube, Tiktok, Twitter и др.

Промоции и купони за отстъпка

В съдържанието си можете да споменете, че кампанията в момента има отстъпка от продуктовата гама, с кода на купона и неговия срок на валидност. В администрацията разполагаме със свободно достъпни купони, които също могат да бъдат популяризирани от публикуващи съдържание рекламодатели. Ако сте създали агрегатор на купони, ще имате достъпни купони и също за сайтове за купони.


Примерен проект в края

Нека покажем на един проект, който популяризира продукти от amazon.com, как създава статии и какви кампании могат да бъдат избрани за такава статия от Dognet.

Проект bestcovery.com е пример за сайт за преглед, който ще ви помогне да откриете най-добрите продукти в различни категории.

Лично на мен много ми харесва, че в горната част на сайта се включва информация за това, че продуктите се възползват от партньорската програма. Това е едно от условията за популяризиране на продукти в Amazon. Не словашкия и чешкия пазар не е прието да се използва това изявление, което е доста жалко, защото повишава прозрачността и доверието в уебсайта. Това изявление се показва на всяка подстраница. Случайно отворих рецензия за кафемашини.

 

Bestcovery.com

Преди да се впуснете в преглед, не е лошо да направите малко проучване. Най-добре е, ако имате възможност да изпробвате рецензираните продукти, но ако нямате възможност, проучете възможно най-много информация за въпросните продукти. Впоследствие изборът ви ще бъде стеснен, какъвто е случаят с тази статия, в която издателят представя и прави преглед на стеснен избор от топ кафемашини.

Всяка от кафемашините, отбелязани с атрибута, който най-добре я описва, ги е подредил надлежно една до друга и е добавил снимка на кафемашината. Цялата статия съдържа преглед на всички устройства, които виждате на снимката. Под изображението той е поставил връзка „Вижте пълния преглед“, която отговаря на вашето местоположение за преглед на кафемашина на сайта. Под този бутон има връзка, която ви пренасочва към конкретен продукт на amazon.com.

Това е хубав пример как това какво може да се направи на нашия местен пазар. Когато създавате уебсайт, можете да се вдъхновите и от чужди уебсайтове, посветени на тема, подобна на вашата.

Dognet предлага няколко кампании, предлагащи кафемашини на няколко пазара, от които можете да черпите. На словашкия пазар има кампании като например Electronic-star.sk, AndreaShop.sk, Planeo.sk и други. Целият списък с кампании можете да намерите на нашия уебсайт.

Ако сте чели дотук и все още обмисляте да изберете подходяща партньорска програма или имате някакви въпроси, не се колебайте да се свържете с мен на almasiova@dognet.cz или hello@dognet.com и ние с удоволствие ще ви консултираме. 🙂

Още статии, които може да ви заинтересуват

Кои кампании са налични в нашата мрежа?